HR Professional Jobomschrijving Je voert verschillende managementtaken uit namens verschillende HR-afdelingen over de hele wereld Je ondersteunt de wereldwijde HR-afdeling bij het afhandelen van de administratieve processen Je werkt samen met wereldwijde HR-afdelingen om nieuwe HR-processen te ontwikkelen en te implementeren in het kader van de herstructurering van de HR-afdeling en de introductie van nieuwe HR-IT-systemen U kunt het HR-systeem / de gegevens up-to-date houden Je beheert salarisgegevens en coördineert het salaris met externe dienstverleners in 19 Europese landen Je verzorgt zelfstandig de interne en externe internationale communicatie U houdt personeelsdossiers bij volgens internationale normen Je bent verantwoordelijk voor de eerstelijnsondersteuning van managers en medewerkers en het procesmanagement en ondersteuning van managers en medewerkers Jouw profiel Bachelor of Business / Office Management, of gelijkwaardige ervaring Ervaring als HR-medewerker Het is het beste om een aanvullende opleiding in human resources te volgen Naast kennis van het Nederlands ben je ook bekwaam in het Duits / Engels en heb je een zeer goede kennis van het Frans. Kennis van een andere Europese taal heeft de voorkeur Je werkt graag met verschillende culturen in een complexe internationale omgeving Je bent goed in communicatie en teamwork en hebt sterke sociale vaardigheden Je bent bekend met de huidige MS-Office programma’s en begrijpt Workday en SAP Je bent erg flexibel qua locatie – in eerste instantie voer je taken uit vanuit de Zürich / Zwitserland site en tenslotte vanuit Antwerpen / België
competenties customer service medewerker
|
https://www.administratieve-medewerker.be/2021/11/medische-jobs.html |